Tema: Re: nuotraukos
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-14 07:59:35
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:io54a8$muf$1@trimpas.omnitel.net...
> Dėl pirmo atvejo, tai gali būti, kad neteisėtai išsidirbinėja, nes
> ligonių kasos tas paslaugas apmoka, o gydymo įstaiga dar papildomai
> susišluoja iš pacientų.

Yra kaip nors reglamentuotas reikalas? Nes motinai ta pati problema šiandien. Mano požiūriu tai naglumas visiškas.

> O dėl antro, tai aš turiu kiek kitokią nuomonę. Būtų mano valia, tai tų
> kortelių apskritai nebeliktų, bet kol jos dar yra, man labai nepatinka

Tai mano nuomone taip pat. Kokiose klinikose tai apskritai išrašus su kompu daro, o ne ranka peckioja.

> jas (po sijonu; „paslėpk, paslėpk, kad nematytų — negalima“) kaip kokiam
> avigalviui tampytis. Teoriškai tai įstaigos vidinė makulatūra (tad ir
> nuosavybė), *tačiau* su tavo asmens duomenimis. Tai ką tu tikrai gali,
> tai turi teisę (ir tam turbūt tikrai yra patvirtinta atitinkama tvraka)
> gauti/žinoti kokie tie asmens duomenys yra (t.y. visą kortelę ar jos
> aktualų nuorašą/išrašą),

Tvarka valstybės reglamentuota? Nes įstaigos pas mus linkusios nusireglamentuoti kaip joms patogiau...

> tačiau reikalavimas atiduoti tau būtent tą
> kortelę (ir dar būtent į eilinę sesutę, registratorę; į jų funkcijas
> neįeina tapatybės nustatymas) yra, turbūt, nepagrįstas. Visai gali būti,
> kad ta sesutė veikė griežtai pagal nurodymus, patvirtintą tvarką.

Aš kortelės nereikalavau, aš tik ginčijausi dėl savo teisės susipažinti ir naudotis informacija kaip tinkamas.