Tema: Re: Migrena
Autorius: Saulius
Data: 2011-03-04 09:31:14
Hehe man taip pat. Paskutiniu metu dar pasitaikydavo atveju kad vienos akies
lygiai puse regejimo lauko dingsta kokiom 15 minuciu, bet po tokios auros
priepolio nebudavo arba, labai silpnas. Bjauriausios migrenos man kazkodel
buna jei prasideda nakti, prabundi nei is sio nei is to kokia 3 ryto, lyg
nieko neskauda, bet niekaip negali uzmigti, tada jau daugmaz zinai kas
laukia.. Po kurio laiko pradedi jausti kazka nemalonaus "uz akies", toks
pykinantis bukas maudimas, pradeda tikrai pykinti, po kurio laiko issivemi,
tada kartais pavyksta uzmigt, bet ryte jau galva kaip reikiant skauda ir
diena ar dvi gali is gyvenimo issibraukt.
Siaip juokas juokais, bet man migrenos labai korealiuoja su kai kuriu
kompiuteriniu zaidimu zaidimu, paprastai strateginiu. Ju atsisakius pasidare
visai imanoma gyvent ir jau negaliu sakyt, kad migrena labai gadintu
gyvenima, migrenos priepoliai irgi zymiai lengvesni.