Tema: Re: Migrena
Autorius: silentwatcher
Data: 2011-03-02 06:53:44
Na kodėl negali? Yra vaistų, kurie simptomus mažina. Pagydyt nepagydys
gal, bet priepuolio metu gyvent jau galima. Kažkada šiam reikalui visada
su savimi nešiojausi porą Solpadeine tablečių. Bet kadangi šie vaistai
kai kuriose šalyse neregistruoti, o kitur negalima net įsivežti dėl
vienos iš sudėtinių dalių, teko ieškoti kito varianto. Beje, yra
migrenai skirtų vaistų su sumatriptanu, bet man kažkodėl jie neveikia,
nors žmonai ir draugei tinka. Panašu, kad kiekvienas turi susirast, kas
jam labiau padeda. Aišku, pasitariant su gydytoju arba vaistininku ir
įdėmiai perskaičius informacinį lapelį. Sėkmės!