Tema: Re: Migrena
Autorius: silentwatcher
Data: 2011-03-02 20:01:41
Ok, bandau pasidalinti savo patirtimi. Man migrena pasireiškia keletą
kartų per metus dirglumu, kūno dalių tirpimu ir aura, vėliau stipriu
galvos skausmu. Pykina labai retai. Dėl šito buvo darytas galvos MRT ir
jokių keistų darinių ar nariuotakojų ten nerasta. Gydytojo išvada buvo,
kad tai vegetacinės nervų sistemos sutrikimas. Tačiau tai nebuvo
įvardinta kaip migrena. Galbūt dėl to, kad tyrimas buvo darytas maždaug
prieš 10 metų. Žinoma, po to dar domėjausi, skaičiau ir pasidariau
išvadas pats. Ir tamstos skepticizmas bei svaigimas apie galvos
nariuotakojus manęs neverčia nė kiek abejoti tuo. ;)