Tema: Re: Migrena
Autorius: silentwatcher
Data: 2011-03-03 15:02:33
Na ką, dabar tapo suprantama tavo pozicija. Iš pradžių buvo susidaręs
įspūdis, kad kalbama apie kažkokį nesamą ar išsigalvotą sutrikimą (ar
ligą). Ypač kai pradedama lygint su depresija, kuri turbūt dar sunkiau
apčiuopiamas reiškinys nei migrena. Pilnai sutinku su čia išdėstytomis
tavo mintimis. Galbūt kada nors ir pasinaudosiu šiuo netiesioginiu
tamstos patarimu. :)