Tema: Re: Migrena
Autorius: ALORA
Data: 2011-03-03 13:56:55
mano skepticizmas tamstos neturėtų jaudinti. Bet būtent dėl tokio požiūrio nariuotakojai ir pražiopsomi. Tikėjimas yra dorybė,
žinojimas yra nauda ;) Jeigu tau yra koks nors sutrikimas, kurio prieš 10 metų turimomis priemonėmis nustatyti nebuvo galima ir jei
tą 10 metų sutrikimas išliko (stiprėjimo gali ir nepajusti, dėl prisitaikymo), tai gali būti, kad po 10 metų sutrikimas išsivystė
tiek, kad jį jau galima nustatyti turimomis priemonėmis. Aš nesakau, kad tu kažką turi ar tau kažką nustatys, man tai ir nerūpi, bet
jeigu užtektų tik tikėjimo, kad nesirgti, tai didžioji dalis tautos ir nesirgtų.

PS - aš nieko nesiruošiu įkalbinėti tirtis ar kažką įrodyti, čia giliai tamstų asmeninis reikalas :))