Tema: Re: Ciuzinys.
Autorius: Arj
Data: 2011-03-01 15:10:17
na nereikia taip varyti ant dormeo - kazkada domejausi, tai man ju ciuziniai tarp "prabangesniu" (ta prasme
viskoelastiniai, latekso ir pan.) vos ne pigiausi pasirode. Dabar namuose yra dormeo patalyne (uz maksimos lipdukus) -
jokiu nusiskundimu (na kazkokiu ypatingu savybiu su nanotechnologijom  irgi nepastebejau); Pora draugu naudoja dormeo
viskoelastines pagalves/ciuzinius - tik labai geri atsiliepimai (vieni pries tai turejo kitokius, bet irgi
viskoelastinius, tai sake i kitokius jokiu budu neziureti)