Tema: Re: Ciuzinys.
Autorius: bzik
Data: 2011-03-01 10:03:38
Dormeo nera toks pigus, kaip ji bando parodyt. Tai vidutines kainu kategorijos ciuzinys. Uz ta suma yra n kitu ciuziniu, kurie konkreciu atveju galbut bus dar geresni.
Mano asmenine patirtis rodo, kad top shop prekes tera kopijos, kartais uz 2-3 kartus didesne kaina. Todel pries pirkdamas dormeo, nepatingeciau paziuret ka siulo vietiniai gamintojai.