Tema: Re: Ciuzinys.
Autorius: bzik
Data: 2011-03-01 11:32:16
Todel, kad atsakingai renkantis ciuzini reikia isbandyt, o ne remtis tuo, kad kazkam toks gerai. Tokiu principu galima imt bet koki pigiausia, nes ir ant jo kazkam patogiau, nei ant grindu.
Yra gemega, padvaiskas, trivilita, lonas. Pakeliui uzsuki i top shop. Skirt pusdieni savaitgali ir zinai ant ko uz kokia kaina patogiausia gulet. O ziurint i tai http://www.padvaiskas.lt/ pagal kaina dormeo gauna i kaulus is bet kurios pozicijos