Tema: Re: Ciuzinys.
Autorius: Uu
Data: 2011-02-28 17:59:46
2011.02.28 15:22, Raimis rašė:
> Padekit issirinkti kokybiska ciuzini.
> Jokiu specifiniu pageidavimu nera :) Tiesiog cia siulo visi aplink kainos
> tipo "gero" nuo 3-4000 lt plataus dvigulio ciuzinio
> kazkoks kosmosas ar dabar tikrai tiek kainuoja :) ?
>
> R.

Gal ir nieko blogo tie "geri" čiužiniai, bet miegasi kuo puikiausiai ir
ant pačio pigiausio dormeo modelio. Bent jau man jo kietumas labiausiai
patiko. Įtariu, taip pat gerai miegočiau ir ne ant dormeo - svarbu, kad
ne per minkštas būtų ir nesusilenktum per pusę atsigulęs.

O savijautą gerinti reikia treniruotėmis ir kitu aktyviu poilsiu :)