Tema: Re: Ciuzinys.
Autorius: ozzy
Data: 2011-02-28 18:10:55
Pas mane poros metu senumo spiruoklinis ciuzinys. Ivilktos spiruokles
kas sumazina garsus ir kt ju trukumus. Ju buna ivairiu kietumu, as rinkausi
ne pati minksciausia varianta. Dauguma pigesniu matrasu buna trumpi
200cm, manasis 210cm x 180cm, mano ugis 190cm.
Lovos pagrinda geriau daryti is lenktu amortizuojanciu lenteliu negu
vientisos plokstes.

nepamenu firmos pavadinimo bet tai buvo klaipedoje nenumno balduose,
baltijos pr. Ciuzinys lonas gal nepamenu irgi. Lovos kaina ~800lt
(+spinteles bei atrama skaiciuojas atskirai), ciuzinys 1700lt. Lova turi
patalines deze, acidaro is sonu.

Esu bandes keleta modernesniu "kempininiu" matrasu, man tai nzn nepatiko
+ kaina kosmonautine...