Tema: Re: Tulzies salinimo alternatyvos
Autorius: neklausiu
Data: 2011-02-06 15:50:33
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:iikc2b$570$1@trimpas.omnitel.net...
> nu sušaldyt jie moka prie atdaro lango. matyt, kažkam kažkiek nedamokėjai.
> dažnai taip specialiai daro, ypač sanitarės ir žemesnio lygio seselės.
langas buvo uzdaras :-) Siaip tai apie seseles as likau geresnes nuomones
nei tikejausi, o apie gydytoja - nelabai, bet jis negavo "bonuso". As manau,
kad bonusus reikia teikti "po fakto", o tai iteiksi pries operacija ir po to
neprabusi... Zinau atveji, kai drasiai eme pinigus is paskutines dienas
gyvenancio zmogaus, nors jau nieko negalejo padaryti. Kitas atvejis kai
nedave $$$ - parveze is operacines ir "netycia" numete ant grindu, bent jau
taip pasirode palatos gyventojams. Tame pat skyriuje chirurgas pries
operacija pasikviete i savo kabineta ir naglai atviru tekstu prase
susimoketi.