Tema: Re: Tulzies salinimo alternatyvos
Autorius: bzik
Data: 2011-02-04 13:43:36
jei prisiminsim pradzia, as nedarau problemu del sh.. spalvos ir kt. parametru.
Turiu pakankamai veiklos ir ji kelia tam tikrus rupescius. Ju neturi kitaip gyvenantys, kaip ir as nebutinai susiduriu su ju bedom. Asakyt kiek kuri problema yra svarbi ir kiek svarbi konkreciu momentu galiu tik as pats. Jei gyvenimo ir mastymo budas itakoja organizmo reakcijas, tai mano bedos. Su jomis tvarkausi kaip moku. Dziugu girdet, kad kitiems nereikia del sh.. pergyvent.
Tad siulau grizt prie tulzies salinimo alternatyvu :), jei jas zinot