Tema: Re: Tulzies salinimo alternatyvos
Autorius: bzik
Data: 2011-02-04 12:33:37
stresu ivardinau savo organizmo nesugebejima greitai sureaguot i pokycius.  Manau, kad fiziologines reakcijos tiesiogiai siejasi su procesais galvoje - nerimastingumas padidintas.  Bandau su organizmo tempais draugaut, darydamas ritma, rezima kiek galima stabiliu (mitybos, miego).  Sh... reikalai yra sio rezimo dalis. Stabilus procesas > maziau nerimo :)