Tema: Re: Tulzies salinimo alternatyvos
Autorius: Ruta
Data: 2011-02-04 11:40:36
????

Atsiprašau, niekam nieko nenoriu įrodyti, tai Tamsta čia ant manęs kažko
vis puolate, nors tikrai nesuprantu, kuo čia Tamstai taip labai užkliuvau.

Bet gal nesugebėjau tinkamai ir moksliškai išreikšti savo minčių, tai
pabandysiu iš naujo:

Mano vienintelė išsakyta tezė buvo, kad nuo streso galima ir vienokia,
ir kitokia "vidurių" reakcija (t.y., vieni pratrysta (apie ką šnekėjo
Yvl), o kitiems viduriai užkietėja (ką aš norėjau pasakyti, kalbėdama
apie spazmas, ir ką iš principo "iš gyvenimo" patvirtino bzik).

O bet tačiau, dar kartą pabrėžiu, kad niekam nieko, o ypač Tamstai,
nenoriu įrodinėti. Labai atsiprašau, jeigu Tamstai ar kitiems labiau už
mane mokytiems piliečiams toks įspūdis susidarė, nesgi esmi tik
medicinos mokslų neišėjusi moteriškė....