Tema: Re: medaus kokybe
Autorius: Ruta
Data: 2010-10-16 21:41:32
Nu ne,ne.... Nuo karščio gerosios (tobiš biologiškai aktyvios)
medžiagos) suyra.

O ką tu čia šneki, tai čia vienu metu buvo pakilęs vajus, kad
_neapdorotame_ (t.y., nekaitintame) meduje gali būti botulizmo bakterijų
(na, tų pačių, kurios bloguose konservuose būna) ir vaikščiojo
rekomendacijos vaikams iki 1 metų neduoti medaus iš viso, nes jo esą
galį būti net mirtinos dozės. Dabar kaip ir aptilo, neteko nė vieno
atvejo girdėti, kad kas būtų susirgęs, jau nekalbant apie mirties
atvejus - tai matyt čia kažkokie lobistai buvo akciją sumastę...