Tema: Re: medaus kokybe
Autorius: netas
Data: 2010-10-15 00:53:43
aš manyčiau, liaudis apsižiūri kad geras derlius, ir joms suveikia
instinktas daugintis. Tai nulipdo kelias motinines akutes - paprastai
kelias, ne vieną, dėl tikrumo turbūt. Tos akutės kažkurį laiką ten noksta,
pakol bitininkas savaitgalį iš miesto atvažiavęs jas iškrapšto. Arba
neiškrapšto, o sugauna seną motinėlę, uždaro narvelin ir įtaiso kitan
avilin, kuriam gal motinėlė mirė ar veislę nori pagerinti. Visaip. O jei
pražiopso ir palieka - tada valio - bitės pirmadienį ir pabėga, kai jau
nauja motinėlė akutėj baigia "prinokti". Tarp kitko, spiečius beveik
negelia, nes jos kelionei pasikrovusios ir negali susiriesti, tai ir gelt
nelabai gali. Žodžiu, išvyksta jaunesnės bitės ir senoji motinėlė. Senoji
nereiškia kad ji jau sena ir neįgali, o tik kad gimė anksčiau už naująją