Tema: Re: medaus kokybe
Autorius: VNO
Data: 2010-10-15 16:15:55
teko girdeti, kad sildant medu labai svarbus temperaturinis rezimas.
tipo perkaitinus meduje issiskyria kazkoks blogis. :)

tu cia graziai ir idomiai rasai, matyt ziniu turi ;)
ar teko apie ta perkaitnima girdeti?
nes tipo kazkas man aiskino (zmogus, o gal TV), kad geriau jau kieta medu pirkti nei ta skysta, nes skystas gali buti pervirintas ir tada is jo ne nauda, o tik atvirksciai.

VNO