Tema: Re: medaus kokybe
Autorius: netas
Data: 2010-10-14 21:47:06
Kiek žinau, tikras medus per kažkiek laiko (na savaitė ar mėnuo) sukietėja.
Gali jį pašildyt - suskystės, bitininkai pašildo kai reikia susmulkint
didesnį kiekį, pvz. jei nespėjo supilstyt į mažą tarą iškart po sukimo.
Paskui jis ir vėl sukietėja, savybės išlieka. O štai "cukrinis" stovi
skystas kaip naujas daug metų, pasižvalgyk parduotuvių lentynose.
O šiaip tai negalima nustatyt, spalvos ir skoniai priklauso tik nuo augalų.
Bet kiek teko susidurt su medaus pramone, nemanau kad bitininkai turėtų daug
"cukrinio" prisidarę, tai ir neapsimoka, ir atsiranda dar kitų bėdų.