Tema: Re: Apie vandeni
Autorius: untitled
Data: 2010-07-13 23:33:33
Vandeniui sušildyt reikalinga energija, na taip. Bet vasarą, kuomet
šilta, žmogus sunaudoja daug energijos reguliuodamas kūno temperatūrą
(šaldydamas), tai logiškai mąstant jeigu išgėręs šalto vandens atvėsinsi
organizmą, tuomet jam pačiam nereiks to daryt, t.y. sutaupysi energijos
:)  Na be abejo, reik būt atsargiam kad neperšalt.

Negalima gert nei vien vandenį nei vien arbatas. Jeigu gersi daug
paprasto vandens, tuomet tiesiog iš organizmo išplausi mineralines
medžiagas. Tuomet tokiems gėrikams būna pasireiškia širdies negalimai.

Aš nesuprantu iš kur, kai kuriems žmonėms pasireiškia toks netgi
liguistas noras vaidinti medikus, fizikus. Sukuria tokių pačių aplink
save ratelius ir vienas kitą moko. Aišku, kad padeda, kadangi
pasireiškia savi įtaiga stipri.