Tema: Re: Apie vandeni
Autorius: Dex
Data: 2010-07-08 15:55:53
Nesuprantu is kur tamsta traukiat tokius teiginius? Itariu, kad musu
poziuriai ir vertinimo sistemos is principo skiriasi, todel rezultatyvi
diskusija cia nesigaus.
Be to, tamsta greiciausiai remesti kazkokiomis mokykloje ar univieroje
ismoktomis tiesomis - turiu nuliudinti, mokslas zygiuoja i prieki.

Viena is skrandzio funkciju - maista pasildyti - jei jis yra saltas. Ir
TAIP - kol jis nepasieks reikiamos temperaturos, is skrandzio i zarnyna
jis nepateks.
Tai taipogi turi itakos atsigerimo jausmui. Jei isgersi salto vandens
stikline, vis vien noresi gerti, kol jis nesusils ir nepateks i zarnyna,
kur bus apsorbuotas. Taip gali ir litra islakti ir noreti gerti.

Saldyti zmogu is vidaus ir is isores - skirtingi dalykai, bet nesitikiu,
kad tamsta, savo fizikiniu mastymu (dziauliu skaiciavimu) tai supras.

Virskinimu as vadinu viska, kas prasideda nuo maisto patekimo i burna
iki jo salinimo. Ka tamsta vadina virskinimu, ir kur dingsta is sio
proceso vanduo - neisivaizduoju.

Apie energijas tamstai vertetu is viso nerasyti.

O pabaigai - radau tik ka straipsneli, kur labai zmoniskai surasyta apie
vandens gerima.

http://www.viskas.lt/portal4/blogs/blogs/32/blog_posts/363

P.S. cia groupsas - omnitel.sveikata. Reiketu atkreipti demesi i tai
pries rasant teiginius, kuriuos skleidzia institucijos, nesugebancios
isgydyti elementariu ligu.

Dex