Tema: Re: Apie vandeni
Autorius: locked
Data: 2010-07-08 11:53:09

"Dex" <dex@home.lt> wrote in message
news:i11m0k$bga$1@trimpas.omnitel.net...
> prie ko cia laukas? Ieskai kur prisikabinti, ar nesupranti kazko? :)

prie to pacio kaip ir vandens temperatura, nesvarbu kokiu budu tu is
organizmo atiminesi silumine energija. tad ko uzstrigai ant tos vandens
stiklines. salto duso irgi kaip velnio bijai? nes gi tiek tos silumines
energijos pasiima, organizmo kataklizma palyginus su vandens stikline :Ds

> Virskinimas - atskiras veiksmas. Bandyti vertinti absoliuciais skaiciais
> cia neitema, todel ir palyginimas su ejimu i lauka yra neteisingas.

vandens niekas nevirskina, kalbam apie kuno temperaturos mazinima saltu
vandeniu

> Cia yra racionalaus elgesio principas - kam eiti i lauka su maike, jei
> galima uzsideti kailinius. Taigi, kam gerti salta vandeni ir eikvoti
> energija jei galima gerti silta.

tai kad tos silumines energijos pastoviai yra su kaupu ir niekada jos
nepritruks, o dar jinai pastoviai stabilizuojama. ar cia tas zodis energija
taip tave uzbure

> Siltas - automatiskai greiciau pateks i zarnyna, kur bus absorbuojamas.
> Saltas - stoves skrandyje tol, kol bus susildytas, ir tik tada praleistas
> i zarnyna.

nu nu, stoves skrandyje

> Gal tie energijos skirtumai ir nera dideli, bet zmonems, kurie tuo domisi,
> kurie domisi sveika gyvensena, sveiku maitinimusi, yra didelis skirtumas.

dabar jau isitikinau kad zodis energija tave biski uzhipnotizavo. kazka
mistisko matai siluminej energijoj? kai praeini pro lauka ir taip jos
prarandi 100 kartu daugiau nei isgeres vandens stikline irgi sielojiesi?
uzsiciklinai ant neesmines nesamones. "energija"

> Jei tamstai tai nesuprantama, tai ir sakau, nekisk nosies, o jei idomu -
> tai domekis arba klausk, netauskes nieku. ;)

maziau zemos kokybes pseudo mokslu skaitinek. pazvengciau kaip akimirksniu
patiketum mano specialiai itaigiai parasytu ir kur nors laisvai patalpintu
analogisku veikalu :D dar ir daugiau pasekeju atsirastu net ieskanciu
kazkokios pasleptos prasmes tame :D graudu