Tema: AW: Papasakokit apie erkes
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-06 14:38:21
niuva, pasigavau ir aš :) čia kiniečiai ryškiai išbūrė, ir kažkokia
adrenalino ir olows (po maradonos suspardymo į vienus vartus) prisisiurbusi
dundukė nusprendė pasinešti ant ekstrymų.
Bet šiaip tai nieko baisaus, vieną dieną bjauriai niežėjo, bet kitų emocijų
lyg ir nekelia. Ale jei artimiausiu metu imsiu dar daugiau nusipeizėti, tai
žinosit, nuo ko :))

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> schrieb im Newsbeitrag
Įdomu tapo toks klausimas apie erkes - kaip erkė apsikrečia encefalito
virusu? Girdėjau, kad motinos perduoda palikuonims tą virusą. Man tai iškilo
toks klausimas - ar ilgai būna virusas gyvas erkės organizme? Žinau, kad
bakterijos nugaišta po kažkiek laiko, o kaip virusai, ar gaišta?