Tema: Re: AW: AW: Papasakokit apie erkes
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-07-02 15:59:11
Tai aš dabar ir mąstau, ar ten buvo encefalitas ir nuo jo buvo pakilusi
temperatūra, ar ten buvo koks osteochondrozės paūmėjimas ir nuo to
temperatūra. Ligoninėje gulėjau 1992 gruodį. Po to įsidarbinau tekintoju
antraleilėse pareigose, pabandžiau dirbti, žiūriu kažkaip sunkiai man
dirbasi, o ir noro nėra, nuėjau į gamyklos medpunktą, pasiskundžiau, į
polikliniką nusiuntė, o poliklinikoje pripaišė lėtinį encefalitą ir į
ligoninę nugrūdo, o ligoninėje kaklo masažą darė. Tai šiaip būtų neprieko
kaklo masažas ir lėtinis encefalitas. Taip dabar ir gyvenu nežinodamas, ką
jie man ten išdiagnozavo ištikrųjų. 1994 kai iš kariuomenės perėjau į
policiją komisija tyrė ir išvada, kad "už encefalitą duomenų nėra". Kas ten
tada buvo?