Tema: AW: AW: Papasakokit apie erkes
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-02 15:29:57
nu bet tai nebūtinai erkinis encefalitas? Encefalitas yra ūmus smegenų
uždegimas, jį gali sukelti virusai ir bakterijos. Temperatūra paprastai
staigiai pakyla, po to krinta, po kelių dienų vėl pakyla. O liekamieji
reiškiniai suaugusiesiems dažnai būna labai sunkūs. Sukaustytas kaklas
laisvai gali būti nuo osteochondrozės