Tema: AW: AW: AW: Papasakokit apie erkes
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-02 16:27:45
tuoj išsitrauksiu savi krištolinį rutulį :)

nu belekas ten buvo :) Jeigu encefalitas jam būdingais vadovėliniais
požymiais nepasireiškia, jį nustyti galima pagal smegenų skystį arba atlikus
smegenų biopsiją. Bet po ūmiosios fazės iš esmės neįdomu, kaip ten tas
daigtas vadinosi, nes svarbu yra liekamieji reiškiniai ir nuo jų priklauso
gydymas. Encefalito gydymas yra svarbus tik toje ūmiojoje fazėje, kad kuo
mažiau būtų pažeisti smegenai ir kad infekcija neišplistų.
Ir, pagal idėją, jeigu ten buvo erkinis encefalitas, dabar turėtumei turėt
jam imunitetą