Tema: Re: AW: Papasakokit apie erkes
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-07-02 15:08:58
Man buvo 1992, silpna temperatūra ir galva svaigo. Parašė encefalitas. Po 2
metų tyrė, sako, osteochondrozė. Taip ir likau nesupratęs, buvo tas
encefalitas, ar nebuvo? O galvą ilgai svaigo po to. 1997 dariau manualinę
terapiją, patampė stuburą ir kaklą, po to karto kažkaip praėjo galvos
svaigimai, nors kaklas ir dabar kažkoks lyg sukaustytas.