Tema: Re: kuo grikiu kose gerai/blogai?
Autorius: yolacka
Data: 2010-05-30 02:29:36
na pradekit dabar.. seneliai tokie ir anokie.. 60 miatu nugyveno ir t.t.

o del tu paciu indu ir azjieciu.. pasiulyk jiems europietishko/lietuvishko
maisto .. tai jiems dar ne taip vidurius susuks

o Indijoj ne del indisko maisto vandeni is buteliuku geria.
Parsiveshi kruva parazitu, tai kita syki jau zinosi kodel

discussion : ht7np7$910$1@trimpas.omnitel.net...