Tema: Re: kuo grikiu kose gerai/blogai?
Autorius: pablas
Data: 2010-05-23 08:23:25
  Laime, su grikuciais tokiu nesamoniu nevyksta. Pvz., zinau, kad viena
imone fasuoja "ekologiskus" is bendro aruodo, tik aukstesnes rusies, nei
paprasti. Nemazai grikiu atplaukia is Kinijos. Stai sie tikrai geri, be
akmenuku ir be pajuodeliu, nes rusiuojami rankomis (!). Aisku, ant
pakuotes greiciausiai bus nurodytas koks nors ekologinis ukis. Taciau
viskas gerai su jais, valgykit i sveikata :)