Tema: Re: kuo grikiu kose gerai/blogai?
Autorius: pablas
Data: 2010-05-26 08:40:15
-o-o- rašė:
> nu jo cia kazkas tikrai nesirisa ir taip - dvokia sovietu laikais,
  Sakyciau, paciam kelmui saknys smirda. Dabar tikrai ne sovietmetis,
ir nera problemos isigyt daikta tiesiai is gamyklos. Tuolab, kad grikiai
negenda ir dar su pristatymu i namus :) Ir dar beveik be mano iniciatyvos :)
  Duona perku turguje is kepejo, mesa is medziotojo, darzoves dazniausiai
  "uzveza" is kaimo. Tai ka, visa tai sovietmetis?

  pamenu