Tema: Re: kuo grikiu kose gerai/blogai?
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-26 11:47:27
nea, tai paprastas išpendėjimas :) Sovietmetis yra mąstymas, kad "po blatu'
galima gauti kažką geresnio, bet iš tikrųjų tamsta, su savo visom maisto
įsigijimo apeigom, valgai ne  geriau, nei apsiperkantys parduotuvėse. Ir
nauda to maisto tau mažesnė, nes esi labai susirūpinęs šalutiniais dalykais,
o tai kenkia nervams :) Tad duočiau kepurę prikakoti (svetimą), kad tie
grikiai "iš fabriko' nė vienu parametru ne geresni, nei kokybiški iš
parduotuvės. Šiais laikais pirkimas tiesiai iš gamintojo gali reikšti tik
viena - gali nusipirkti pigiau, nes nereikia mokėti už tam tikrą prekės
kelio nuo gamintojo iki prekystalio dalį. Taip sakant, elementoriška
ekonomika. Kodėl tūlas gamintojas neprekiauja savo produkcija per viešuosius
tinklus - priežasčių gali būti daug. Viena iš gerų - jis per mažas
gamintojas ir jam tai neapsimoka. Dažniausia priežastis - kokybės kontrolė,
kuri viešuose prekybos tinkluose egzistuoja, o turguje ne