Tema: Re: kuo grikiu kose gerai/blogai?
Autorius: AndriusV
Data: 2010-05-22 07:49:43
kaip mano senelis sakydavo,kas skanu tas ir sveika :) valgydavo viska is
eiles ir labai suriai ir labai saldziai ir labiai riebiai.svarbu kad
organizmas butu stiprus.kaip vienam indu filme susigincijo du zmones del
uzsienieciu,vienas sako tie uzsienieciai pilni visokiu baimiu,net vandeni
nesiojasi buteliuke,gatveje nieko atsigerti ir uzvalgyt nenusiperka.kitas
sako juk ju skrandziai silpni,jie neprate prie indisko maisto.vnz baigesi
tuom kad zmones susipyko :D