Tema: Re: kuo grikiu kose gerai/blogai?
Autorius: pablas
Data: 2010-05-21 22:12:37
ALORA rašė:
> jou, nesugebėjimas vertinti to, ką turi čia lietuviško mentaliteto yda.

  Gera tema sveikatos groupsui. Mentaliteto ydos. Saraso papildymui -
skubejimas pasmerkti.
  Griztu prie grikuciu temos. Parasiau tik tai, ka gerai zinau. Pats
gaunu grikius tiesiai is vieno fabriko. Tokio dydzio ir skonio grikiu
musu parduotuvese neteko matyti. Isvaziuoja i visokias vokietijas ar
velniaizinkur.

   Man Lietuvoje gerai. Todel ir gyvenu cia. Ir manau, kad geriau nera
niekur.