Tema: Re: Ar gydoma trombocitopenija nescioms?
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-28 21:39:54
Tai kaip aš suprantu iš CatBlack žodžių, nebuvo galima.

O iš tavo aprašymo įsivaizduoju, kad tas gydytojų putojimas daugiau buvo
susinervinimas dėl to, kad netikėtai susidarė netikėta situacija.
Teisybę pasakius, iš to, kaip tu aprašei, tai jie patys ir kalti, kad
tokia situacija susidarė, bet visada lengviau pakaltinti kažką kažkur
kas toli, nei kolegę.

Nes žiūrėk, rašai, kad pirmiausia tipo viskas gerai, jokių kalbų apie
kažkokius sutrikimus, net pasiūlo EPD. O paskui _pasikeitė pamaina_ ir
_pažiūrėjo tyrimus_ ir oi oi oi.

Čia, žinoma, nelabai profesionalu, bet žmogiška... Taigi, manau,
nesiparink, nes realiai galų gale viskas buvo padaryta kaip reikia ir,
kaip suprantu, baigėsi sėkmingai.

A, beje, sveikunu patapus tėčiu :)