Tema: Re: Ar gydoma trombocitopenija nescioms?
Autorius: CatBlack
Data: 2010-01-28 19:35:00
Sorry, bet zinok, tas kas isoriskai labai baisu atrodo, nebutinai yra labai
rimta. Tu jaudiniesi del epidurines, bet operacija yra kelis kart
pavojingiau. Konkreciu atveju jie net neturejo siulyti epidurines, ir
skausma butu vis vien teke kest, kad ir kaip nemalonu ta konstatuoti..

P.S. As ne ginekologas, ir nieko neginu, jeigu ka, tiesiog bandau pazvelgt i
situacija is salies.

"itikas" <bilekas@takas.lt> wrote in message
Tai ka mane labiau siutino kad nebuvo galima nuskausminimo atlikt, nera
labai malonu kai zmona raitosi is skausmo, o galimybe nuskausmint negalima
pasinaudot. O dar gydytoju replikos kad kazkas nepriziurejo laiku. Vat ir
norejau issiaiskint - cia aplaidumas ar aplinkybiu sutapimas.