Tema: Re: Ar gydoma trombocitopenija nescioms?
Autorius: CatBlack
Data: 2010-01-28 17:04:49
Jeigu tai tave nuramins, pries operacija butinai patikrinamas kraujo
kresumas. Taip, tikrai butu buve blogai, jeigu prapjautu ir paaisketu, kad
kraujas nekresa. Bet kaip sakiau - operacijos atveju, kraujo tyrima daro
butinai.
Vienzo, isvada tokia: tai, kad butu zinoje anksciau, nebutu niekaip itakoje
Cezario pasirinkimo, tiesiog gydydojams "ramiau", kai zino is anksto. Niekas
nemegsta "ekstra" atveju, bet tai nereiskia, kad ju neimanoma suvaldyti.

"itikas" <bilekas@takas.lt> wrote in message
Nu jei taip idomu...
Nakti prasidejo gimdymas, paryciais gydytoja nusprende, kad gimdymas bus
ilgas ir pasiule pagalvot apie epidurini. Ryte pasikeite pamaina, nauja
daktare patvirtino, kad gimdymas bus labai ilgas bat epiduriniam kaip ir per
velu, bet kadangi pradejo leist skatinamuosius tai sako viskas ok, galima
palengvint. Taciau kai paziurejo kraujo tyrimo rezultatus.... dar atliko
papildoma tyrima, tas pats. Vo tada ir veterinoriai atsirado (kas man ir
sukele itarima, kad kazkas kazko nepadare, nors privalejo). O kai jau
nusprende del cezario, chirurgas liepe "pasiruost maximaliai, su tokiais
tyrimais bet kas gali nutikt". Tada dar labiau kraujas uzvire, jei kazkas
kazko nepadare, o dabar realus pavojus komplikacijoms, o gal ir gyvybei. Va
del to viskas...