Tema: Re: rukyta ir mirkyta mesa :)
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-10-23 09:29:51
mirdavo del kitu priezasciu, pvz mano proprosenelis mire sulaukes shiek tiek
daugiau kaip 100 metu, prosenele irgi apie shimto sulauke.

Seniau ishgyvendavo tik zmones su stipria sveikata (be to karas, maras ta
statistika irgi gerai pakoreguodavo), o paliege mirdavo dar budami mazi,
aishku tada sudejus vidurkis gali gautis nekoks.

"CatBlack" <darius@asotra_nospam.lt> wrote in message
> [...]
> perdeta :) Galimas daiktas, kad ji aplamai nekenksminga jei saikingai
> vartoji :) Reikalas tas, kad daug tukstanciu metu zmoniu proteviai
> maitinosi
> ant lauzo iscirskinta mesa. Su dumais! Ir net kazkiek apanglejusia! Taigi,
> per tiek laiko zmogaus organizmas turejo prie to adaptuotis. Visai kas
> kita,
> kai i mesa privaroma visokiu achemu produkcijos: tik keliesdesimt metu kai
> vartojam tokios rusies chemikalus, tai dar neprisitaikem. Tai cia taip
> paprastai, "ukiskai" ziurint, tyrimu nedariau :)

>>> 3. Joje nra papildom puvim skatinani mediag, tai natralus
>>> produktas.

>>> 4. Ar prapjausi parduotuvins mirkytos msos gabal, ar neprapjausi,