Tema: Re: rukyta ir mirkyta mesa :)
Autorius: RS
Data: 2009-10-23 02:24:23
Dar parasysiu. Manau jog nuomone apie rukytos mesos kenksminguma stipriai
perdeta :) Galimas daiktas, kad ji aplamai nekenksminga jei saikingai
vartoji :) Reikalas tas, kad daug tukstanciu metu zmoniu proteviai maitinosi
ant lauzo iscirskinta mesa. Su dumais! Ir net kazkiek apanglejusia! Taigi,
per tiek laiko zmogaus organizmas turejo prie to adaptuotis. Visai kas kita,
kai i mesa privaroma visokiu achemu produkcijos: tik keliesdesimt metu kai
vartojam tokios rusies chemikalus, tai dar neprisitaikem. Tai cia taip
paprastai, "ukiskai" ziurint, tyrimu nedariau :)