Tema: Re: rukyta ir mirkyta mesa :)
Autorius: rimm
Data: 2009-10-22 23:44:34
kenkti tai paliubomu turetu tiek viena, tiek kita, tiesiog vieni pasirinks
ka aukoti, ar kepenis, ar inkstus. cia grynai tik kaip pvz :)

zodziu, jei megsti prie mesos dar ir inkalt tai rinkis ta mesa kuri kenkia
inkstams, kad nesuverst visko ant kepenu, bo jos ir taip bus uzsiemusios
spiritu :))) , o jei megsti valgydamas mesa nepagailet druskos, tai rinkis
ta mesa kurios paruosimo metodas kenkia kepenims, velgi analogiskai, tam kad
nesuverst visko vien tik ant vieno organo, siuo atveju - inkstu kurie nuo
druskos ir taip jau tures kovot su akmenimis :)))))))

zodziu, trumpai tariant - turim visiska pasirinkimo laisve! (nuo ko
numirti), visi mirsim ivairiai :)))))

taigi, manau kad sio klausimo prasme panasi i "rukyti ar gerti?" netgi i
klausima "gerti troinoi ar rukyti?" negali vienareiksmiskai atsakyt, bo kai
kurie labiau atsparus spiritui, o kiti rukalu poveikiui, teoriskai.