Tema: Re: psichologo kontaktu
Autorius: ALORA
Data: 2009-10-08 13:49:53
aišku, kad ne. man asmeniškai giliai px, kaip sekasi mano ex. Nes tai baigta
ir niekaip su mano dabartiniu gyvenimu nesusiję. Ir taip yra daugumai
žmonių.
Jiegu tu to nesuprasi, tavo gyvenimas taip ir liks įstrigęs tame
laikotarpyje
O kad reikia įtikti anytoms ir uošvienėms pirmoj eilėj, tai čia aš irgi iš
patirties žinau:) Bet vis tiek to nedarau. Nes kai žmogus tinkamas, visi
pabumbėjimai iš šalies neturi jokios galios. O jei ji(s) abejoja, tai bet
koks kontrargumentas sugriaus jūsų santykius. Tad tai, kad pamergėse
atkalbėjo nuo tavęs tavo "gyvenimo" meilę tik dar vienas įrodymas, kad jūs
nebuvote tinkama pora.