Tema: Re: psichologo kontaktu
Autorius: gopas
Data: 2009-10-01 00:37:35
as pas viena toki buvau, tik iskart po nesekmingos meiles. nu ir ka jis paklause mano
skaudzios istorijos ir pasake kad viskas su manim gerai. viska naturaliai pergyvenu. pasiule
israsyt raminamuju, kad miegociau ramiai ir paeme 100lt uz konsultacija.

nors jei 3 metai praejo...tai gal ir reik ieskot kazkokios pagalbos. o siaip reik kovot paciam.