Tema: Re: psichologo kontaktu
Autorius: ALORA
Data: 2009-09-28 13:27:36
mylėjo-nemylėjo, čia beletristika, nepamatuojami dalykai. jeigu kažkas
laikosi į kitą dantim įsikibęs, tai nereiškia, kad myli. Greičiau
atvirkščiai. Kol nesugebėsi priimti fakto, kuris kaip blynas - jūsų laikas
kartu baigėsi - tol nesugebėsi gyventi toliau. Bet man atrodo, tu nori
grąžinti laiką, rodyti, kad ji apsiriko, tave palikusi ar kažkątai. Tai ne
meilė. Tai savigaila, vedanti į savęs susinaikinimą ir savo gyvenimo
sugriovimą. Ir laiko grąžinti nepavyks. Ir tai kas baigėsi, prikelti
neįmanoma. Jei to nesuprasi, tu neturi šansų. Kaip jau kažkas sakė -
geraisuias vaistas nuo meilės kita meilė. Bet jeigu tebešniurkščioji dėl
pernykščio sniego, nieko iš to nebus