Tema: Re: psichologo kontaktu
Autorius: F20.0
Data: 2009-09-28 10:01:12
pas mane buvo pamaši situacija, išsiskyrėm po beveik 7 metų (sakyti, kad
nemylėjom tikrai negalima). ir ką nieko, iš pradžių buvo sunku, buvom
susitaikę, bet paskui paaiškėjo, kad nieko gero nebus. Labai po išsiskyrimo
padėjo nauja meilė, nors maniau, kad jau nieko gyvenime taip nemylėsiu, o
kaip paaiškėjo - klydau.
Suprantu, kad sunku ir man kai sakė, kad nauja meilė padės tai netikėjau,
bet patikėk, taip yra.
Tau reikia pabūti daugiau su draugais, eiti į pasimatymus ir t.t., nes
blogiausia tai būti vienam, tada ir griauži save.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4462 (20090927) __________

http://www.eset.com