Tema: Re: psichologo kontaktu
Autorius: chloppak
Data: 2009-10-02 15:10:22
> gyvenima, kol po kazkiek laiko atsirado kitas zmogus, su kuriuo noriu
> buti. ir dabar galiu tvirtai pasakyti kad jis yra geresnis visais
> aspektais.

sito as nesuprantu - "geresnis" zmogus. objektyviai daugybe zmoniu yra okey,
vieni ilgesnem kojom, kiti grazesniu balsu, aiskiau snekantys ar auksciau
pasokantys - koks blyn skirtumas? man skirtumas laike praleistame su
zmogumi. gal cia net ne tiek meiles reikalas, kiek meiles + draugystes. su
niekuo daugiau nebus galimybes sharintis kazkokio gyvenimo etapo
prisiminimu, px, kad naujas zmogus bus "-esnis" visais aspektais :/

jeigu sudaiktinti ir skale geresnis-blogesnis ivesti, tai pagal visus
parametrus ipod'as lenkia walkmana. bet jausmas klausantis radiogaga ant
walkmano yra kazkas, kas suvirpina sirdi ir nukelia i prisiminimus, o stai
mp3 - not so much.

> tiesiog, as manau kad kokie prisiminimai bebutu, laikas juos isdildo. o
> kai
> laikas isdildo, ateina laikas kitiem isgyvenimam.

yup..