Tema: Re: Kas sekantis treneris ?
Autorius: Kestas
Data: 2009-09-09 15:55:07
> Kazkodel atrodo, kad visa tai daroma specialiai. Ar tik nebus Butauto vieta
> is anksto numatyta Kurtinaiciui

sunku butu patiketi, man jie siemet kaip niekada vientisa komanda. visuomet asistentai budavo pagrindinio trenerio seselyje, o siemet abu treneriai kone polygiai dalijasi demesiu ir abu treneriai kalba tuo apciu balsu. nelabai zinau, kaip zaidzia Butauto trenerijuojamas latviu klubas, bet kaip zaidzia dabartinis Kurtinaicio klubas, esu mates ir rinktines zaidimas ta braiza man primena, primena.. Kurtinaitis juk laimejo ULEB taure be tikro izaidejo, zaide per Petraviciu, Jomantas daznai likdavo lemiamom akimirkom aikstej... truputi panasu. kita vertus, nesu linkes pervertinti jo indelio i ta pergale