Tema: Re: Kas sekantis treneris ?
Autorius: PxYra
Data: 2009-09-08 23:36:19
laimesim pries Bulgarus bet jei atsidursim 4'oje o ne 3 vietoje tai pyzdiec
is karto, o jei 3 taip po turesim 3 rungtynes laimet pries stipresnes
komandas nei kurioms pralosem
Rungtyniu statistika (va tai "gera'' Butauto gynyba, daugiau nei 80 tasku
praleista abejuose rungtynese):

Lietuva: S.Jasaitis (8/9 dvit.) - 21, J.Maciulis - 14, M.Petravicius - 13,
R.Javtokas ir L.Kleiza - po 6, A.Jomantas - 5, T.Delininkaitis - 4,
K.Lavrinovicius - 3, A.Mazutis - 2, D.Lavrinovicius - 1, M.Lukauskis tasku
nepelne.

Lenkija: M.Lampe (10 atk.kam.) - 22 tsk., D.Loganas (8 kld.) - 19,
M.Ignerskis - 16, M.Gortatas - 15, M.Szubarga - 12, K.Roszykas - 2.

Dvitaskiai: Lietuva 26/54 (48 proc.) / Lenkija 27/45 (60 proc.).

Tritaskiai: Lietuva 4/18 (22 proc.) / Lenkija 8/21 (38 proc.).

Baudu metimai: Lietuva 11/22 (50 proc.) / Lenkija 8/10 (80 proc.).

Atkovoti kamuoliai: Lietuva 36 / Lenkija 42.

Klaidos: Lietuva 9 / Lenkija 18.

Rezultatyvus perdavimai: Lietuva 15 / Lenkija 20.

Pirmadieni lietuviai 76:84 turejo pripazinti Turkijos rinktines pranasuma, o
lenkai 90:78 susidorojo su bulgarais. Butent su jais lietuviai susitiks
treciadieni.