Tema: Re: Kas sekantis treneris ?
Autorius: MinVodai
Data: 2009-09-08 22:00:56
vat butent kodel teisejas turi but kaltas, jei zaidejai vaziuoja i
championatus pasivaiksciot??
atleiskit, bet vakar dar tikejau, kad buna nesekmingu dienu, bet siandien...
supratau, kad atejo tinginyste, arba musu garbingi krepsininkai pamane, kad
per mazai liaupsinami ir giliai isizeide oriai pavaiksciojo su lenkais
aiksteleje.
zaidimo nulis. Toks vaizdas, kad Jasaiti dar buvo speta supazindinti su
kamuoliu :D
sakau, gal akiniai pavede, gal LT vandensvininku rinktine isleido :)
ir tiesa, po negraziu pasisakymu mes butinai turim atsiprasyti, kad
neuzgautumem krepsininku, visada turime teisintis, kad tik kazkuo
neizeistumem musu garbingu sportininku
didelis didelis fakas JIEMS :) ir didziausi palinkejimai rytojaus varzybose
pralaimejimo :) tikrai padarytu didziule paslauga LT zmoniu sveikatai :)
na taip, juk taip negalima kalbeti, juk JIE aukstyna LT varda....  kas
prase?  zaisti reikia, o LT vardas apart musu niekam nerupi, o mes patys
zinom kokia ziurkiu landyne ta LT, gali per galvas lipt, sazines stoka ?
varyk i LT cia kaip tik vieta ;)  todel ir gyvenu :)
vienu zodziu, senai ieskau bendraminciu: padekit pamirst krepsinio aistra.
Vos tik isivaziavau disko metimu, ir cia Alekna traukiasi, dviraciai -
skandalai visokie
kuo daugiau ziuriu, tuo labiau nervina,
beje, patinka :) po mano mailo ziurekite kiek "Janoniu", "Melnikaiciu"
krutines atstate moralizuos, kaip as negraziai kalbu apie musu didvyrius :)
Jus tik pries gailedami dar pinigelius i atitinkama saskaitele perveskite,
garantuoju, kad jus tikrais patriotais palaikys, o nusisuke pirstu ties
smilkiniu pasukios...
optimistams rozinius akinius nusiimt linkeciau, o realistams pamirst
krepsini
sekmes