Tema: Re: Kas sekantis treneris ?
Autorius: nuno
Data: 2009-09-09 13:55:41
osobenyi, kokiais nuopelnais kalnietis nusipelne vietos, o vat mazutis - ne.
busiu tikriaus praleides kokias ispudingas kalniecio rungtynes rinktineje ar
kokia ispudinga atkarpa rungtynese su turkais? delininkaitis toks pats
izaidejas kaip ir jomantas, tik delininkaitis bent prasiverzti kartais
sugeba su teigiamu rezultatu, o ne kamuolio atmetimu bet kur, uztat jomantas
geriau ginasi. pasirodo, mums jankuno pritruko - dar mazai ispudingu
aukstaugiu turime? gal kita karta jamam i rinktine tik kalnieti ir visus 4-5
numerius?