Tema: Re: Kas sekantis treneris ?
Autorius: Silvano
Data: 2009-09-09 10:26:11
nu man plikio metodika yra visiskai urodiska, bet vakar tai zaidejai buvo
apgailetini...nx nei vienos baudos nepataiko...is po kasio VISISKAI
nepataiko...su savo nuostabiaja priekine linija leidzia lenkam po 5
kamuolius po savo kase per ataka pasiimti....leidzia lenkam rurinti per
visus galus apibegant ir darant greitas atakas, nors lenkai zaidiza
penkiese...kuo cia plikis kaltas ? pas juos jau galvoje kazkas negerai
yra...aisku plikas ta savo mazuti tai galejo pasaugoti varzyboms su
bulgarais.