Tema: Re: Kas sekantis treneris ?
Autorius: durstas
Data: 2009-09-09 00:01:23
galbut as naivus, bet vis dar tikiu, kad butautas su kurtinaiciu taip
sugalvojo,
ir sitos taktikos isauklejo komanda, jie specialiai nezaidzia ant savo
galimybiu ribos,
pralaimet rungynes yra  psichologiskai sunku, taciau kiek kartu pasimokem,
kai visas grupes varzybas
laimedami ir per visa cempionata pralaimeje vienas atkrentamasias nepatenkam
i finala,
o komanda praloshusi dvi rungtynes cempionate laimi auksa..

>>> "B.A." <andriuiTRINK@hotmail.com> parase naujienu